Subject: FW: Seadme ohutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: Kaarel Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Triinu Sillamaa"
Date: Tue, 4 Mar 2025 13:09:25 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Elektritööde Ettevõtjate Liit (EETEL) nõustub ja toetab SeOS VTK 
kavandatavaid muudatusi, ennekõike muudatusi 1, 2 ja 4.

Oleme kavandatavaid muudatusi elektrivaldkonna organisatsioonidega, 
riigitellijate ja -ametitega, elektriala ettevõtjate ning töötajaskonnaga 
juba aastaid arutanud ja oodanud. Leiame, et kavandatavad muudatused on väga 
vajalikud nii elektripaigaldiste omanikele (kvaliteedi ja ohutuse 
tagamiseks, elukaare kuluefektiivsuseks) kui elektritööde jm 
ettevõtluskeskkonna korrastamiseks.

Parimate soovidega

Kaarel

Kaarel Jänes

Tegevjuht / juhatuse liige

Eesti Elektritööde Ettevõtjate Liit

Telefon: (+372) 5373 3873

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Akadeemia tee 21/3 – 206,

12618 Tallinn

 <http://www.eetel.ee/> www.eetel.ee

 <https://www.linkedin.com/in/kaarel-j%C3%A4nes-9a180265/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: 03 February 2025 15:44
To: Tallinna Transpordiamet <[email-masked]>; Sihtasutus Kutsekoda 
<[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti 
Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; eetel 
<[email-masked]>; Eesti Elektroenergeetika Selts <[email-masked]>; 
Autoettevõtete Liit <[email-masked]>; Eesti Autoinseneride Liit 
<[email-masked]>; Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit 
<[email-masked]>; Eesti Masinatööstuse Liit <[email-masked]>; E-Katedraal 
Koolituskeskus OÜ <[email-masked]>; A1koolitus.ee OÜ 
<[email-masked]>; Oskuskoolitus OÜ <[email-masked]>; Juunika 
Koolitus OÜ <[email-masked]>; TK Täienduskeskus OÜ 
<[email-masked]>; Gaasikasutuskoolituse OÜ 
<[email-masked]>; Inspecta Estonia OÜ <[email-masked]>; MHV 
Elektrikontroll OÜ <[email-masked]>
Subject: Seadme ohutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Seadme ohutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu 
väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 03.02.2025

Registreerimise number: 2-1/412-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee